zondag 3 januari 2010

mijn schilderspassie



Van jongs af aan was ik altijd al aan het kleuren en tekenen.
Op de middelbare school begon ik me te interesseren voor de schilderskunst en begon hiermee te experimenteren.
Op het Cibap in Zwolle, heb ik mijn diploma RPC reclame, presentatie, communicatie, afstudeerrichting etaleren/winkelvormgeving gehaald.
Daar moesten we creatieve opdrachten uitvoeren waarbij ik vele teken en schilderstechnieken heb geleerd.
Ik vind het erg leuk om op het doek verschillende kunstvormen uit te proberen en te experimenteren met kleur, verf en materiaal.
Ik werk vooral veel met acrylverf.








Van het landschap in de Hemrik heb ik foto,s gemaakt en op basis daarvan heb ik 2 schilderijen gemaakt, dit is het resultaat:



Bij de schilderslessen van kunstenares sybranda Wieringa in de Meldij( centrum voor de kunsten) , heb ik dit schilderij gemaakt:


Dit is een schilderij die ik ooit al eens op mijn 16e heb gemaakt, toch is het één van mijn favorieten:



made by DJ






























































































































1 opmerking:

  1. Wow, jij lijkt me ook een bezige bij.
    Het tweede schilderij in de rij spreekt mij het meest aan, omwille van de sobere kleuren en de knappe compositie. Maar die mozaïekslang in jullie tuin da's pas echt de max!

    BeantwoordenVerwijderen