donderdag 14 januari 2010

houtskool


Vandaag ben ik naar de Meldij geweest om de cursus gemengde technieken te volgen van Sikko Mulder.
Eerder heb ik de cursus tekenen en schilderen gevolgd bij Sybranda Wieringa, erg leuk en Sybranda is echt een hele goede en lieve kunstenares maar ik wou ook wel weer eens wat anders.
Een andere kunstenaar heeft weer andere inzichten waar je van kunt leren.
Heerlijk om zo,n middag in de Meldij wat aan te rommelen met verf en andere materialen.
Voor mij is dat pure ontspanning!
Deze keer ben ik met houtskool aan de slag gegaan.
Met deze techniek kan je het verschil tussen de zwart/ wit contrasten goed leren beheersen.
Op Basis van een foto heb ik deze knoflook getekend.
Ik heb wel eerder met houtskool gewerkt, maar het is een erg fijne techniek om als begin van de cursus mee te starten, ik vind dat 'ie goed gelukt is!

made by DJ


3 opmerkingen:

  1. Heej! had ik nog niet gezien, mooi gelukt zeg!

    groeten van Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Dieke,

    Ik vind je slang erg mooi en creatief
    Niet alleen dat hoor, ook mooie schilderijen, maar je slang vind ik helemaal waus.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die knoflook wordt echt reusachtig als je 'm zo tekent. Vind 'm heel tof!! Keep up the good work en tot snel, haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen